Sista kvällen i Trysil!!

Idag är sista kvällen i trysil för oss. Gått fort som fan ju :) Imorgon bär det hem mot gbg för skolan igen. Har min sista inlämningsuppgift och power point presentation ever. Sen går jag mot slutspurten, dags för C-uppsats! Wiihooo...eller jag egentligen inte för om jag tror mig rätt så kommer det bli tufft men samtidigt roligt :)) Idag har jag åkt lite längdskidor på förmiddagen, jävligt kassa spår dock, och sen gick jag en promenad jävligt mycket uppför och sen nerför. Pysslade om mig själv och sen blev det ett par timmar framför datorn och skolarbetet. Är nästan klar med det, får ta det sista på måndag morgon. Det hinner jag då arbetet inte ska vara inne innan ett. Det har iaf blivit lite träning i helgen, trodde dock att det skulle ha blivit mer men får vara glad för det som blev. Drar igång nu igen när jag kommer tillbaks till Gbg, suuuper skönt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0