Dags att bli smal!!

Köpte mig en tidig examenspresent till mig själv!! :)
Tyckte de var "dags att bli smal"...



Jag måste säga att jag gillar hennes kaxiga attityd och att hon står för allt hon gör och säger.
Jag gillar människor som är ärliga och står för det också!!
Sen får ni tycka vad ni vill tycka om henne.
Jag står för att jag gillar henne!!

Nu hoppas jag boken är bra också och ger mig tips och pepp till min träning och hälsa :)

Lite senare ska jag till gymmet och köra step. Undrar om pamsan kommer också?? Vore bra
så vi kan peppa varandra lite :)
Imorgon gäller det, har opponering mellan 9-12. Spännande och nervös på samma gång för det är en process att få kritik men samtidigt ge kritik. Phuu....!
Men det ska väl ordna sig det med och vi är ju faktiskt två som kan argumentera för och mot.
Blir bra, sen är jag klar!!!

GRATTIS till min examen!!!!



Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Jag ha kollar runt lite i dina recept och jag ser att du kör några LCHF recept ibland! Vissa säger att det inte är bra att bara äta så ibland eftersom det kan ge en dålig effekt och du kan gå upp i vikt? Jag undrar bara om du vet något om det? Jag har så svårt att välja diet :(

2012-05-29 @ 19:11:09
Postat av: T

GRATTIS!!!!!!! Puss😄

2012-05-29 @ 21:15:14
Postat av: Emelie

Svar på din fråga: Jag kan tyvärr inte uttala mig om det du frågar mer än att jag själv aldrig märkt något om att gå upp i vikt. Jag blandar mellan LCHF och GI beroende på vad för recept som ser gott ut i mina ögon.



Men att du skulle gå upp i vikt för att du blandar dieter det tror inte jag på!! Vissa dagar äter jag efter LCHF och vissa dagar efter GI och jag har INTE gått upp i vikt av det snarare tappat vikt.



Så oroa dig inte. Det gäller att tänka på vad du stoppar i munnen och inte vilken metod det är och glöm inte motionen. Motion är det viktigaste för att lyckas :)



Hoppas du fått svar på din fråga? Annars fråga igen :) Lycka till!!!

2012-05-30 @ 13:15:25
URL: http://purpelhealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0