Fixa brännan när solen sviker :)

Ja vad gör man när solen inte vill vara framme??? Jo vi får fuska lite med denna :)
Finns i olika nyanser, jag är inte särskiljt mörk just nu men blir under sommaren så jag kör på "normal to dark skin" för då slipper jag smörja ofta.
Ett tips bara, smörj in ordentligt i cirkelrörelser och låt det torka efter innan du sätter på dig kläder. Ta några plagg som du inte är rädd om då det kan färga av sig.
Jag tycker den ger en fin färg och den torkar relativt snabbt och den är billig!
Egentligen är jag INTE förtjust i att använda krämer som denna som innehåller mycket skräp men NuSkin har inga BUS-produkter så för att fuska till sig en fin bränna har jag inga val. Dock är det bättre att smörja in
sig med lite fusk än att ligga å bränna så fort solen är framme.
Solens strålar är farliga men för att minska farligheten så lova mig att smörja in er med solkräm med HÖG skyddsfaktor i!!
Jag använder ofta minst 20 och uppåt!!

Skit jag har träningsvärk i typ hela kroppen, körde ett bra skivstång-intervall pass igår ihop med pams och när jag kör ihop med någon så peppar vi varandra omedvetet att orka till det yttersta!
Därför känns det idag!! :)

Jag hade tänkt att jag skulle gå en lång promenad också men som vädret är nu är det inte sannorlikt att jag ger mig ut. Flaggstången som jag ser från vårt fönster står rakt ut av blåsten och samtidigt regnar det. URTRÅKIGT!! Kanske att det ger sig i eftermiddag och jag kan gå en sväng.
Annars blir det till att plugga och fila på vår uppsats som snart är klar, JIPPIE!!!

En annan sak också, nu måste jag verkligen skärpa mig, har ätit så mycket skräp och skit de senaste veckorna. Det måste jag ta tag i om jag vill att detta ska bli min formsommar. Jag vet att jag kan och jag ska. Socker är gott det går inte att säga att det inte är det, frågan är bara hur värt det är att äta??

Ingen av oss får ut något av det, varken jag eller min kropp! Så varför äta det? Mitt system mår inte bra av för mycket, det vet jag därför måste jag komma tillbaks igen där jag var innan och jag gjorde en deal med pams att inte äta fram till hon skulle iväg på semester och jag har inte fixat det medan hon har det och det är en vecka kvar tills hon åker, vilket jag ska fixa nu!!!!
Vilket jag ska fixa fram till vi åker i mitten av juni. Inget mer "småätande" och "jag ska bara ta lite eller jag ska bara unna mig" NU fram till turk!! NEJ säger jag!!!!
Vill känna mig fin och svarvad till dess och det fixar jag med lite stöd från nära och kära hoppas jag...?

Det är skit svårt att stå emot så bara att klara det gör mig stolt. Det jag får snaska på är nötter och frukt med vispad grädde om mitt sug är för tufft!!
Kände att jag var tvungen att få skriva av mig och få ventilera mina tankar ;)
Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0