MåndagMorron!!

Halloj! Haft en bra helg?? De har jag. Mycket sol, mycket värme av nära och kära och träning!
Kan inte bli bättre, eller vad säger ni?!



Här hade jag det gött :)

Idag var det dags igen med plugget en sväng, suttit med förberedelser inför opponeringen på onsdag. Skit det är mycket jag ska läsa in och även kolla mitt egna för att kunna försvara eventuella konstigheter osv.
Gäller att alla är väl förberedda för att det ska bli så bra som möjligt :)

Har precis ätit mitt mellis och ska strax ta mig en lång promenad. Har vilodag idag men det betyder ju inte att jag inte kan röra på mig ändå, fast självklart inte så att kroppen blir påfrestad eftersom musklerna ska
få vila. Utmärkt med promenad!!



Gött med mellis och håller förbränningen i chack!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0