Solvej!

Varit uppe med tuppen redan och kört ett Medel-pass 40 minuter. Eftersom de är så sjukt skönt väder och redan 23 grader i gbg gick jag hem. Tog cirka 50 minuter och snacka om att tröjan och linnet jag hade på mig var genomsura av svett. Hela jävla ryggen :) URSCH!!!

Nä nu har jag ätit frukost och druckit en kaffe så nu ska jag ut och ta vara på solvej en stund. Sen måste jag duscha, inte gjort de än, typ ingen idé då jag kommer bli svett av att sola så gör de efter. Får bli
en liten tripp till staden innan jag ska in i skolan och köra det sista racet nu innan
vi skickar in skiten och är färdiga för bedömning!!!
JIPPIE!!!!! 
Ut och njut NU; vett ja!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0