Tjaaahoo!

Vilket väder vi har nu??!! Hur gött som helst, ska verkligen inte klaga!
Håller på med mitt personliga brev och CV för att söka arbete nu när jag snart är nyexad förskollärare :)
Det tar sin lilla tid att få ihop något bra som känns som jag. Eftersom jag ska sälja in mig själv när jag söker.

Men har fått mina första arbetsveckor i sommar som förskollärare :) Känns super bra!!
Jag är glad! BIG SMILE!

Har ännu inte kommit ut än i solen för sitter med det jag nämnt förut men ska ta en sväng sen i eftermiddag. Är så jäkla varmt i solen just nu, inte klaga och det gör jag inte.
Måste påbörja brännan till turk så jag inte är för vit när vi kommer ner, heheh :)

Måste även till stan en sväng senare och byta en present som var för liten till en större innan det blir träning. Blir Skivstång 45 minuter och Indoor walking 25 minuter. Ett såååå jävla bra pass och ledare!
Kommer bli svettigt och varmt, tjoohoo!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0