Hello everybody!!

Tja! Snart är det BB på ingång. Jag vet jag har tyyyp fastnat fast att jag lovade mig att inte göra det :P. Idag
har jag suttit med uppsatsen igen och nu kan vi säga att den faktiskt är KLAR. Så gott som iallafall.
Har bara lite genomkoll av meningsuppbyggnader och stavfel.
Sen är den klar och på måndag skickas skiten in!!!


FETT SMILE :)

Har även hunnit med en promenad förut, druckit min celsius gött - check! Fick även ett gensvar på att jag har blivit smal, vilket betyder att min träning går åt rätt håll. Med rätt träning men framför allt RÄTT MAT kan alla komma till sitt livs kropp. Jag är noga med vad jag stoppar i mig och att det är fem mindre mål om dagen. Mest för att hålla min blodsockerkurva och min förbränning  i fas! Och det verkar ju funka. Awsome!!

Men framför allt:



Imorgon blir det nog en löptur och häng med syster. OM bra väder så blir det date med solen :)
Och jag behöver läsa igenom uppsatsen för att finna små fel som vi missat idag.
Samt blir det en sockerfri helg, jag ska inte äta som jag gjorde förra helgen och veckan. Om sug
infinner sig blir det ENDAST mörk choklad och nötter. INGEN annan BAAJS!!!

Vill bara avsluta innan sängen väntar, ibland behöver vissa indivder ta en funderare kring detta:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0