24 maj 2012

Hej å hå i värmen!
Idag har jag inget mer att säga än att jag ska ut i solen och bara götta mig idag. Kanske åker med älsk ikväll till skatås och går en promenad medan han löper sin runda.
Ni skulle ha sett mig igår efter träning, eller jag ni hade nog inte sett mig eftersom jag nästan svettades bort :P Helvete vad varmt det var i lokalen, jag fattar inte hur jag kan svettas så??
Fullkomligt dröp runt mig och det bara efter 5 minuter in i passet!
Men jävlar vad roligt det är!!
Har NI också något pass som ni älskar lite extra???



Titta vad som damp ner i vår brevlåda idag?! Inte långt kvar nu :)

Kommentarer
Postat av: T

Idag älskade jag station medel passet😊😊

2012-05-24 @ 22:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0