Väx, väx, väääx..!

Vilket håret också gör :) Kan snart säga att jag har långt hår igen!
När det var nyklippt, dock är det lockigt men det har inte så stor påverkan på längden:


Idag ett halv år efter:


Det kanske inte syns riktigt på bilderna men på ett halv år har det vuxit mellan 10-15 centimeter vilket är ganska mycket. It feels good!!
Väx, väx, väx!!
Kanske beror det på att jag dels bytt ut alla skitprodukter som hämmar håret att få näring och växa och dels kan det beror på att jag äter Silicea. Måste köpa nya för mina är slut.



Nä nu ska jag bege mig till syster en sväng. Får se vad som sker, har ju redan varit på en löptur som gick bra så kanske det blir en promenad också. Röra på mig är det bästa jag vet!! Vi har inga planer mer än att hänga och umgås :)

Ha en bra fredag!!!


Kommentarer
Postat av: sandrs

oj vad mycket det har växt

2012-05-18 @ 22:35:34
URL: http://barasandrras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0